Καινοτομούμε μαζί !
  
  

Στόχος

Nα συντάξει επιχειρηματολογία, να προωθήσει νομοθετική ρύθμιση για την αύξηση του μικτού βάρους στους 44 ΜΤ.

Συντονιστής :

Άγγελος Φαλάρης

  • Ήρθε η ώρα για 44 μεικτό βάρος !
  • θα βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα μας κατά 10% !
  • γιατί μόνο εμείς στην Ευρώπη μείναμε στους 40 ΜΤ ?
  • θέλουμε τις θετικές επιπτώσεις ?
    – στην κατανάλωση ενέργειας
    – στo αποτύπωμα του CO2
    – στα τροχαία ατυχήματα και κυκλοφοριακή συμφόρηση
    – στο «κρυφτούλι» με τα υπέρβαρα
    – στο εισόδημα του μεταφορέα
    – στο κόμιστρο
  • Ποιοι δεν ωφελούνται ?
  • Οι μεταφορείς όταν υπήρχε το καθεστώς της αξίας της άδειας
  • Ο μύθος των προδιαγραφών των δρόμων
    – Το κατανεμημένο κατά άξονα βάρος δεν αλλάζει !
    – Για ποιους έγιναν οι νέοι οδικοί άξονες αν δεν υπηρετούν τους χρήστες ?
  • Πιθανοί όροι για σωστή εφαρμογή
    – Μόνο για νέα οχήματα – τρέιλερ η τελευταίας 5ετιας?
    – Μόνο σε ορισμένους οδικούς άξονες?
    – Σήμανση σε γεφυράκια
    – Αυστηρότερες ποινές σε υπέρβαρο > 44 ΜΤ

Προμηθευτής/ές

 

Ποιοι την Εφαρμόζουν

Σήμερα ο Νόμος επιτρέπει μέγιστο Μικτό Βάρος 40 ΜΤ, εκτός βυτίων, υγρών καυσίμων, containers που επιτρέπεται μέχρι 42 ΜΤ.

Οφέλη

Αύξηση ανταγωνιστικότητας ελληνικής οικονομίας, μείωση μοναδιαίου κόστους μεταφοράς, μείωση  κατανάλωσης ενέργειας, μείωση CO2, μείωση ατυχημάτων, μείωση κυκλοφοριακής συμφόρησης,  κλπ (Βλέπε άρθρο παρακάτω)

Συνημμένα Αρχεία

 

Περιοχή Μελών (μόνο για εγγεγραμμένa μέλη, γίνετε μέλος εδώ)

  • Aν είσαι μέλος της ομάδας εργασίας, εδώ μπορείς να ενημερώσεις και ενημερωθείς στην εργασία της ομάδας.

Σχετικά Άρθρα